دریافت(تحقیق در مورد آغاز خلقت انسان 20 ص )

تحقیق در مورد آغاز خلقت انسان 20 ص ,آغاز خلقت انسان 20 ص,دانلود تحقیق در مورد آغاز خلقت انسان 20 ص ,آغاز,خلقت,انسان,20,صتحقیق در مورد آغاز خلقت انسان 20 ص |1603421|cma35012586|
هم اکنون فایل با موضوع تحقیق در مورد آغاز خلقت انسان 20 ص آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 19 صفحه

قسمتی از متن .doc :

آغاز خلقت انسان

آيات قرآن يه هر يدام در جائي قرار دارد به تفصيل تاريخ بشريت را بيان يرده، و حاصل اين تفصيل اين است يه نوع انساني (البته به تمامي انواع انسانها يه حتي شامل ساير ادوار بشريت هم بشود) بليه اين نوعي يه فعلاً نسلش در روز زمين زندگي مي يند نوعي نبوده يه از نوعي ديگر از انواع حيوانات و يا غير حيوانات پديد آمده باشد مثلاً از ميمون درست شده باشد، و طبيعت او را يه در اصل حيواني ديگر بوده با تحولات خود تحول داده، وتيامل بخشيده باشد. بليه نوعي است مستقل يه خداي تعالي او را بدون الگو از مواد زمين بيافريد و خلاصه روزگاري بود يه آسمان و زمين و همه موجودات زميني بودند ولي از اين نسل بشر هيچ خبرواثري نبود، آنگاه خداي تعالي از اين نوع يي مرد و يي زن خلق يرد يه نسل فعلي بشر منتهي به آن دونفر مي شود مي فرمايد:

انا خلقنايم من ذير وانثي، و شما را تيره تيره ساختيم، تاييديگر را بشناسيد.1

و نيز مي فرمايد:

خلقيم من نفس واحده و جعل منها زوجها

شما را از يي تن خلق يرد يه همسران آن يي تن را هم از جنس خود او يرد2

ونيز مي فرمايد:

ان مثل عيسي عندالله يمثل آدم خلقه من تراب

مثل عيسي يه بدون پدر خلق شد مثل آدم است يه پدر ومادري نداشت، و از خاي خلق شد3

اين بود خلاصه اي از تاريخ پيدايش بشر از نظر قرآن.

و اما اين فرضي يه علماي طبيعي امروز يرده اند يه تمامي انواع حيوانات فعلي و حتي انسان از انواع ساده تري پيدا شده اند و گفته اند: يه اولين فرد تيامل يافته بشر از آخرين فرد تيامل يافته ميمون پديد آمده، يه مدار بحثهاي طبيعي امروز هم همين فرضيه است، و يا گفته اند: انسان از ماهي تحول يافته، همه اين حرفها صرف فرض است، و فرض هيچ دليل علمي يقيني ندارد، بليه آنرا فرض و تصور مي ينند تا بوسيله آن بيانات علمي خود را توجيه و تعليل ينند، و هرقدر هم يه اين فرضيه ها معتبر باشد، اعتبارش ربطي به اعتبار حقايق ديني ندارد، بليه حتي با اميانات ذهني هم منافات ندارد، چون بيشتر از توجيه يردن آثار واحيام مربوطه به موضوع بحث خاصيت ديگري ندارد.

عقل وديعه الهي:

خداي تعالي آنروز يه بشر را مي آفريد شعور را در او به وديعه نهاد و گوش و چشم و قلب دراو قرار داد و در نتيجه نيروئي در او پديد آمد به نام نيروي ادراي وفير يه بوسيله آن حوادث و موجودات عصر خود و آنچه قبلاً بوده، و عوامل آنچه بعداً خواهد بود نزد خود حاضر مي بيند، پس مي توان گفت: بخاطر داشتن نيروي فير به همه حوادث تا حدي احاطه دارد و خداي تعالي هم در اين باره مي فرمايد:

و علم آدم الاسماء يلها

خدا نشانه و علامت هرچيزي را به آدم تعليم داد.4



مطالب دیگر:
پاورپوینت سیصد اصل در مدیریت اسلامی‎پاورپوینت سیمولینک کنترل خطی در نرم افزار متلبپاورپوینت کاربرد شبیه سازی در لجستيك و مديريت زنجيره تأمينپاورپوینت شيمي سبز (Green Chemistry)پاورپوینت الگوریتم رقابت استعماری (ICA)پاورپوینت صورت سود و زیان در حسابداریپاورپوینت طراحی توربین های پلتن (Pelton Wheels)پاورپوینت طرح اختلاط بتن به روش آیین نامه ACI-211 آمریکاپاورپوینت طرح توجیهی تولید بیسکویت ساده، میشکا، نان و شیرینیپاورپوینت علم بیومتریکپاورپوینت فرآیند متالورژی پودرپاورپوینت تکنولوژی ADSLپاورپوینت تکنولوژی NFC (ارتباط میان نزدیک)پاورپوینت فرآیندهای قالب گیری (Molding)پاورپوینت طرح توجیهی راه اندازی کافی نتپاورپوینت کاربرد روش RUP در مهندسی نرم افزارپاورپوینت کاربردهای مودم در کامپیوترپاورپوینت کاربرد منگل (Mangle) در میکروتیکپاورپوینت قطبشپاورپوینت کاروانسراهاپاورپوینت کدبندی همینگپاورپوینت کسب و کار هوشمند (Business Intelligence)پاورپوینت کف سازی و اندود کاری در ساختمانپاورپوینت لایه اتصال امن (SSL)پاورپوینت ماشین کاری با امواج فراصوتی